Topic-Time 英会話

ネィティブ講師によるスカイプ英会話教室をお手頃価格で提供

英会話講師紹介

Hello!  

I am Scarlett.

私の名前はスカーレットです。

 

I am an English Conversation Tutor at Topic-Time English.

私はトピックタイム英語の英会話講師です。

 

I am trying to understand how to use Hatena Blog   :)

はてなブログの使い方を理解しようとしています  ^ . ^

 

Here is my introduction video!

ここに私の紹介ビデオです!

youtu.be

 

And here is a demo of one of my lessons.  Wow!  My hair color changed!

そして、これが私のレッスンのデモです。うわー!髪の色が変わりました!


ミニ英会話レッスン #1 Topic-Time English  little bit of a